فوايد صابون حلزون

۶۲ بازديد

صابون حلزون  قيمت صابون حلزون  خريد صابون حلزون 

يكي از همان تركيبات كه امروزه در بين مردم داراي طرفداران بيشماري نيز مي باشد ترشح (عصاره) حلزون است كه به صورت ژل، كرم و حتي صابون آماده شده و در حال عرضه است. همچنين روغن حلزون نيز از ديگر فراورده هاي منحصر به فرده اين ماده ي فوق العاده است.

 

عصاره يا همان ترشح حلزون داراي كلاژن و آلانتوئين، الاستين و آنتي اكسيدان فراوان مي‌باشد. و از آن جهت كه كلاژن به عنوان پروتئين اصلي در پوست شناخته مي شود و كلاژن هم ارتباط مستقيمي با ظاهر و جواني پوست دارد، اين تركيب موجود در عصاره حلزون مي تواند به عنوان يك متعادل ساز عمل كرده و پوست انسان را ترميم و به سلامت و محافظت پوست كمك شاياني نمايد.

خواص صابون حلزون

هر چه در رابطه با خواص اين صابون بگوييم كم گفته ايم. اين صابون يك معالجه كننده طبيعي براي ترميم پوست بوده و قادر مي باشد تا انواع مختلف جوشها و همچنين لك ها به خصوص جوش هاي سرسياه را به راحتي از بين ببرد.

اگر مي خواهيد از چين و چروك زود راس پيشگيري كنيد يا چين چروك بوجود آمده بر روي پوست خود را ناپديد و پوست خود را جوان بسازيد، پيشنهاد ما به شما استفاده منظم و مرتب صابون حلزون مي باشد.

خواص صابون حلزون

از مزاياي ديگر استفاده از اين صابون اين است كه اثراتي كه در هنگام سوختگي، بريدگي، و يا التهابات بر روي پوست شما باقي مانده را به سرعت درمان مي كند. حتي توانايي دارد با مكانيزم ترميم پوست باعث صافي و روشني پوست هم شود.

به عنوان يك لايه بردار پوست بسيار عالي عمل كرده و مناسب پاكسازي كردن پوست مي باشد.

كافي است براي امتحان يك هفته از اين صابون استفاده كنيد و اثر بخشي آن را به طور كامل ببينيد.

يكي از ويژگي ها و مزيتي كه صابون حلزون دارد اين است كه داراي ويتامين ها و پروتئين هاي هيدروليز شده حلزون و ويتامين هاي E و C كه ساخت و ساز سلول هاي پوست را بيشتر ميكند مي باشد و باعث مي شود تا پوست در برابر راديكال هاي آزاد مقاوم باقي بماند همچنين در برابر آلودگي هوا هم مصون بماند.

همچنين بايد گفت باعث مي شود تا پوست ديرتر روند پيري را در پيش گيرد.

اين صابون باعث طراوت و نرمي پوست مي شود. به همين دليل براي افرادي كه داراي پوست خشك هستند، بسيار مناسب مي باشد و باعث خشكي پوست نمي گردد.

صابون دست ساز

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.