فروش

خريد و فروش

فروش

۵۸ بازديد

صابون هلو  قيمت صابون هلو  خريد صابون هلو

صابون هلو

صابون هلو محصولي ايده آل براي محافظ و تقويت سلامت پوست مي باشد. اين محصول مانع از گسترش سلول هاي سرطاني بر روي پوست مي شود و به عنوان داروي ضد سرطان پوست شناخته مي شود.

شما همراهان عزيز ميتوانيد براي شستشوي بدن و صورت خود از صابون هلو استفاده نماييد تا تمام آلودگي هاي پوست خود را از بين ببريد و در ضمن بايد گفت كه اين محصول براي سم زدايي از روي پوست بسيار توصيه مي شود. كه اين امر باعث افزايش شادابي پوست مي شود و سلامت پوست را تقويت ميسازد.

صابون هلو

خشكي پوست باعث شده مشكلاتي براي پوستتان ايجاد شود؟

از پوسته پوسته شدن پوست خود رنج مي بريد؟

محصولي‌شگفت انگيز‌ براي رفع اين بيماري وجود دارد كه همان صابون هلو مي باشد! بله صابون هلو محصولي با خاصيت ضد التهابي بوده و از خشكي‌ پوست شما جلوگيري ميكند. اين محصول هم ضد التهاب و هم ضد ميكروبي است. شما ميتوانيد براي ترميم بافت هاي آسيب ديده خود از صابون هلو استفاده نماييد. صابون هلو خاصيت مرطوب كنندگي بالايي دارد. زيرا سرشار از ويتامين هاي C و ‌A است.

سلول هاي مرده پوست خود را با استفاده از اين محصول دفع كنيد و آنزيم هاي موجود بر روي پوست را تغذيه كنيد تا منافذ پوست شما باز‌ شوند و به راحتي بتوانند اكسيژن جذب كنند، با باز شدن منافذ پوست تازگي و شادابي و جواني به پوست شما باز ميگردد.

براي كاهش و رفع چين و چروك پوست و لكه هاي تيره كه بر روي پوست ايجاد مي شوند، ميتوانيد از اين محصول استفاده كنيد. حذف چين و چروك از صورت يعني سلامي مجدد به جواني!

صابون هلو براي رفع عفونت هاي پوستي و افزايش ايمني پوست بسيار مناسب است‌.

صابون دست ساز

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.